מעודכן 2024
כיצד להשתמש בפרופיל העסק ב-Google כדי להשיג יותר לקוחות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות חזקה במפות Google הפכה חיונית עבור עסקים רבים. זוהי פלטפורמה רבת עוצמה המאפשרת לכם להתחבר ללקוחות פוטנציאליים באזורכם, להגדיל את המודעות למותג ולעודד מעורבות.
במאמר המורחב הזה, נצלול לעומק עולם פרסום בגוגל מפות ונלמד כיצד תוכלו לנצל את הפלטפורמה הזו בצורה יעילה כדי להשיג את היעדים העסקיים שלכם בעזרתה.
מהו פרסום בגוגל מפות?
פרסום בגוגל מפות מאפשר לכם להציג את העסק שלכם בתוצאות החיפוש ובמפות של Google כאשר אנשים מחפשים עסקים כמו שלכם באזורכם. מודעות אלו מופיעות לצד תוצאות החיפוש האורגניות, ומאפשרות לכם להתבלט מהמתחרים ולמשוך תשומת לב רבה יותר.
שכחו עלות לכל קליק (PPC) ותקציב פרסום ממומן באלפי שקלים בחודש – קליקים אורגניים בחינם!
גוגל הוא האתר הפופולרי ביותר בעולם. האתר מחזיק כיום ביותר מ-90% מנתח השוק של מנועי החיפוש. יצירת פרופיל עסק בגוגל (שנודע בעבר בשם Google לעסק שלי) היא דרך חשובה למשוך לקוחות חדשים לעסק שלך בתוצאות חיפוש Google ומפות.
השינויים של גוגל – בתחילת הדרך, גוגל לעסק שלי הופך להיות ‘פרופיל העסק ב – Google’, כחלק ממאמץ לאחד את השירותים שלהם לבעלי עסקים. בנוסף, גוגל מעבירה את אפליקציית GMB מחנות האפליקציות ומעכשיו ניתן לערוך את הפרופיל העסקי ישירות מגוגל.
מהו פרופיל העסק בגוגל (גוגל מפות)?
פרופיל העסק שלכם ב-Google, הידוע גם כ”גוגל מיי ביזנס”, “גוגל מפות” “גוגל לעסק שלי” ועוד, הוא כלי חינמי המאפשר לכם להציג את העסק שלכם בתוצאות חיפוש בגוגל ובמפות Google.
זהו פרופיל עסק בחינם מ-Google המאפשר לספק פרטים ומידע אודות העסק, כולל תמונות, המיקום, השירותים, מבצעים ומוצרים שהעסק מציע.
יצירת פרופיל בגוגל היא דרך מצוינת להגביר את הנראות של העסק בכל שירותי Google ולמשוך לקוחות חדשים לעסק.
יתרונות פרסום בגוגל מפות
- הגעה לקהל רלוונטי: פרופיל העסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש ובמפות של Google כאשר אנשים מחפשים עסקים כמו שלכם באזורכם.
- שיפור המודעות למותג: הצגת העסק שלכם בתוצאות החיפוש ובמפות תעזור לכם להגדיל את המודעות למותג ולשפר את ההכרה שלכם בקרב קהל היעד שלכם.
- עידוד מעורבות: פרופיל העסק שלכם מאפשר לכם לכלול מידע חשוב על העסק שלכם, כגון כתובת, שעות פתיחה, מספר טלפון ועוד. מידע זה יכול לעזור לכם לעודד לקוחות פוטנציאליים לבקר באתר שלכם, לבצע שיחה או לבקר פיזית בעסק.
- קבלת נתוני ביצועים: Google מספקת לכם תובנות סטטיסטיות בסיסיות על ביצועי פרופיל העסק שלכם, כגון מספר הצפיות, מספר הקליקים ומספר הפעולות שבוצעו (כגון ביצוע שיחה או ביקור באתר).
כיצד ליצור פרופיל עסק ב-Google (בקצרה)
- צרו חשבון Google: אם אין לכם חשבון Google, תצטרכו ליצור אחד כזה לפני שתתחילו.
- לכו ל-Google לעסק שלי: https://www.google.com/business/ (עקבו אחר ההוראות).
- הזינו את שם העסק שלכם: ודאו שהשם של העסק שלכם תואם את השם שבו הוא מופיע בעולם האמיתי.
- בחרו את קטגוריית העסק שלכם: בחרו את הקטגוריה המתאימה ביותר לסוג העסק שלכם.
- הזינו את פרטי הקשר שלכם: ודאו שפרטי הקשר שלכם מעודכנים ומדויקים.
- אשרו את המיקום שלכם: Google תאמת את המיקום שלכם באמצעות גוגל מפות או באמצעות שליחת גלויה עם קוד אימות.
- הוסיפו תמונות וסרטונים: תמונות וסרטונים איכותיים יכולים לעזור לכם למשוך תשומת לב ולהפוך את פרופיל העסק שלכם לאטרקטיבי יותר.
- שמרו את השינויים: לאחר שהזנתם את כל המידע הנדרש, שמרו את השינויים והפרופיל שלכם יהיה פעיל.
למה צריך פרופיל עסקי ב - Google?
התגלו בגוגל ובמפות גוגל! המפתח להצלחה עסקית בין אם אתם מחפשים לקוחות שיגיעו פיזית לעסק או שאתם עסק שנותן שירות, גוגל היא המפתח להצלחה עסקית!
עם פרופיל עסקי של Google, אתם מבטיחים שאנשים ימצאו אתכם בקלות ובמהירות כאשר הם מחפשים מוצרים ושירותים כמו שלכם באזורכם.
פרופיל עסק מנוהל היטב:
- מוצג בתוצאות החיפוש ובמפות Google, ותמיד תהיו שם עבור לקוחות פוטנציאליים.
- מציג את כל המידע החשוב על העסק, כולל כתובת, שעות פתיחה, מספר טלפון, תמונות, ועוד.
- מאפשר ללקוחות ליצור קשר בקלות באמצעות שיחה טלפונית, הודעה או ביקור באתר.
ניהול יעיל של פרופיל עסקי בגוגל יביא לכם:
- שיפור משמעותי ב-SEO מקומי – העסק שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים עסקים קרובים באזורכם.
- הגעה לקהל רחב יותר – גוגל מפות היא אחד האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, ותחשוף אתכם לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים.
- עידוד מעורבות – תקבלו תובנות סטטיסטיות על ביצועי הפרופיל שלכם ותוכלו לראות כמה אנשים מצאו אתכם, התקשרו אליכם או ביקרו באתר שלכם.
חיזוק אמון הלקוחות – פרופיל עסקי מעודכן ומקצועי יוצר רושם ראשוני חיובי וגורם ללקוחות פוטנציאליים לסמוך עליכם יותר.
השקעה קטנה בזמן ובמאמץ יכולה להניב תוצאות אדירות עבור העסק שלכם. צרו עוד היום פרופיל עסקי בגוגל ותתחילו ליהנות מהיתרונות הרבים שהוא מציע!
ניהול ועדכון שוטף ומדויק של נתוני העסק
פרופיל העסק ב- Google מאפשר לשלוט ולעדכן את פרטי הקשר, שעות הפעילות ופרטים חיוניים אחרים לפי הצורך.
הבטיחו שהלקוחות שלכם ימצאו אתכם תמיד: שמרו על נתוני העסק שלכם מעודכנים ומדויקים בגוגל.
לפרופילים עסקיים מקודמים של גוגל יש קידום מקומי חזק, כך שהמידע שתשתפו ידורג מעל אתרי מתחרים שעשויים להכיל פרטים לא מעודכנים.
ביקורות: חלון ראווה לעסק שלכם
ביקורות הן כלי רב עוצמה בבניית אמון ומוניטין חיובי עבור העסק שלכם. הן מאפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים להתרשם מהחוויה שלכם, לקבל מידע אותנטי על המוצרים או השירותים שלכם, ולשמוע את דעתם של אנשים אחרים.
דירוג הכוכבים המשולב של גוגל ופלטפורמת הביקורות הפתוחה מאפשרים ללקוחות לשתף את חוות דעתם באופן חופשי. הם יכולים לכתוב ביקורת מפורטת, לתאר את החוויה שלהם, ואפילו לדרג אתכם.
מידע זה חיוני עבור לקוחות פוטנציאליים, שכן הוא עוזר להם להחליט באילו עסקים לבחור ובאילו מוצרים לקנות. ביקורות חיוביות יכולות לחזק את האמון של לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם לרכוש, בעוד ביקורות שליליות יכולות להוות אות אזהרה ולגרום להם לחשוב שוב.
נכון שביקורות שליליות יכולות להיות קשות לעיכול, במיוחד כשהן מוצגות בפלטפורמה ציבורית. חשוב לזכור שבעלי עסקים אינם יכולים לבחור אילו ביקורות להציג, אך הם יכולים להגיב לכל אחת מהן.
הדבר החשוב הוא לא להיבהל מביקורות שליליות. למעשה, שילוב של ביקורות חיוביות ושליליות יוצר מראה אמיתי יותר של העסק שלכם, וגורם ללקוחות פוטנציאליים לסמוך עליכם יותר מאשר על פרופיל שיש בו רק המלצות זוהרות.
הנה כמה טיפים להתמודדות עם ביקורות שליליות:
- הגיבו בצורה מקצועית ומנומסת. הודו ללקוח על משובו, התנצלו אם נעשתה טעות, והסבירו כיצד אתם מתכננים לתקן את המצב.
- השתמשו בביקורות שליליות כהזדמנות ללמוד ולשפר את העסק שלכם. קחו את הביקורת ברצינות ובחנו כיצד ניתן לשפר את החוויה של הלקוחות שלכם.
- אל תתעלמו מביקורות שליליות. התייחסות אליהן בצורה נכונה תראה ללקוחות פוטנציאליים שאתם אכפת לכם מהם ושאתם מוכנים לשפר את השירות שלכם.
זכרו, ביקורות הן כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם לבנות עסק מצליח. השתמשו בהן בחוכמה, ותוכלו ליצור מוניטין חיובי ולמשוך לקוחות חדשים.
אימות עסק ב-Google
למה לאמת?
- כדי לעדכן שם ופרטים אחרים של העסק ב-Google.
- כדי לוודא שרק אתם יכולים לערוך את המידע.
- כדי להגן על העסק מפני התחזות ומידע שגוי.
איך לאמת?
- הוסיפו פרופיל עסקי חדש או תבעו בעלות על קיים.
- בחרו שיטת אימות: טלפון, SMS, דוא”ל, סרטון או שליחת דואר.
- עברו את תהליך האימות בהצלחה.
טיפים:
- ודאו שהכתובת שלכם תואמת את ההנחיות של Google.
- ייתכן שתצטרכו לעבור אימות באמצעות יותר משיטה אחת.
- הבדיקה עשויה לקחת עד 7 ימי עסקים.
- לאחר האימות, עדכון פרטי העסק עשוי לקחת כמה שבועות.
- לפרטים נוספים, בקרו בקהילת Google לעסקים או צרו קשר עם התמיכה.
זכרו: אימות העסק חשוב להגנה על המידע שלכם ועל המוניטין שלכם.
חלק מהעסקים עוברים את תהליך האימות של הפרופיל העסקי מהר מאוד ולחלק הולך הרבה יותר קשה ואף לפעמים ללא הצלחה כלל.
כיצד להגדיר את פרופיל העסקי בגוגל (בהרחבה)
שלב 1: כדי להתחיל, עליכם להיכנס לכלי ניהול הפרופילים העסקיים של Google.
- אם אתם כבר מחוברים לחשבון Google, תתחברו באופן אוטומטי.
- אם לא, תצטרכו להזין את פרטי ההתחברות הרגילים שלכם לחשבון Google או ליצור חשבון Google חדש.
שלב 2: הוספת העסק
- הזינו את שם העסק. אם הוא לא מופיע בתפריט הנפתח, ניתן ללחוץ על “הוסף את העסק שלך לגוגל”.
- לאחר מכן, בחרו בקטגוריה המתאימה לעסק שלכם ולחצו על “הבא”.
שלב 3: הוספת מיקום של העסק
- יש לכם מיקום פיזי?
כן: הזינו את הכתובת המדויקת שלכם. ייתכן שתתבקשו גם לסמן את המיקום במפה.
לא: עברו לשלב הבא. - אתם מציעים שירותים באזור מסוים או שירות משלוחים?
כן: ציינו את אזורי השירות שלכם. ניתן גם לבחור גם באפשרות “כל הארץ”.
לא: עברו לשלב הבא.
אם לא הזנתם כתובת פיזית, Google תבקש מכם לציין באיזה אזור העסק שלכם מספק שירות.
ניתן לחפש ולבחור מהתפריט המוצע ולאחר מכן ללחוץ על האפשרות “הבא”.
שלב 4: הוספת פרטים ליצירת קשר
יש להזין את מספר הטלפון וכתובת האתר של העסק. אם אתם מעדיפים שלא ייצרו איתכם קשר טלפוני, ניתן להוסיף רק את האתר ולהיפך.
לאחר מכן, יש ללחוץ על “הבא”.
שלב 5: אימות העסק
יש להזין את כתובת המיקום המדויק ולא תיבת דואר. מידע זה ישמש למטרות אימות בלבד ולא יוצג בפרופיל העסקי ב-Google או ישותף עם הציבור.
כאשר תזינו את הכתובת ותלחצו על “הבא”, תוצגו באפשרויות הרלוונטיות לאימות הפרופיל (ניתן לדלג על התהליך ולבצע אימות במועד אחר). שיטת האימות כפי שכבר נאמרה: טלפון, SMS, דוא”ל, סרטון או שליחת דואר, כאשר לאחרונה רוב האימותים מתבצעים באמצעות סרטון וידאו המציג את העסק. אתם צריכים להציג את המיקום, הציוד והוכחת הניהול שלכם בסרטון עסקי. הסרטון נועד לצורכי אימות בלבד ולא יופצף באופן ציבורי. לאחר קבלת הקוד החמישי, עליכם להזין אותו בכלי ניהול פרופיל העסק ב-Google.
שלב 6: הפכו את הפרופיל שלכם לייחודי!
הציגו את מה שיש לכם להציע:
- שירותים: בחרו מרשימה קיימת של שירותים שגוגל מציעה, או צרו שירותים מותאמים אישית ייחודיים לעסק שלכם.
- שעות פעילות: ודאו שהלקוחות יודעים מתי אתם פתוחים! עדכנו את שעות הפעילות שלכם, כולל ימים ספציפיים, משמרות ואפילו אפשרות 24/7.
- הודעות: אפשרו ללקוחות לתקשר איתכם בקלות! הפעילו את אפשרות שליחת ההודעות, ותוכלו לקבל ולהגיב להודעות ישירות דרך הפרופיל שלכם.
- תיאור: ספרו ללקוחות עוד על העסק שלכם! הוסיפו תיאור מפורט שיכלול מידע רלוונטי, ותוכלו להופיע בתוצאות חיפוש, במפות ובשירותים אחרים של Google.
- תמונות: תמונה שווה אלף מילים! הוסיפו תמונות איכותיות של המוצרים, השירותים והעסק שלכם, ותנו ללקוחות הצצה מפתה.
התחילו לפרסם כבר באותו היום!
עם Google Ads, תוכלו ליצור בקלות קמפיינים פרסומיים ממומנים תוך דקות ספורות, ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר.
כל הפרטים יופיעו ללקוחות ב-Google לאחר אישור העסק, וניתן להמשיך לעדכונים בפרופיל העסק בכל שלב.
כאשר כל הפרטים מוזנים, ניתן ללחוץ על “המשך”, ותופיעו בלוח הבקרה של כלי ניהול פרופיל העסק ב-Google.
מלוח הבקרה ניתן לנהל את הפרופיל העסקי, לעדכן מידע, להציג תובנות, לנהל ביקורות והודעות וליצור מודעות Google.
רוצה להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל מפות? אנחנו כאן לעזור!
חייגו עכשיו או מלאו טופס יצירת קשר מהיר
כיצד לבצע אופטימיזציה לפרופיל העסקי
גוגל קובעת את דירוג החיפוש המקומי על סמך שלושה גורמים
רלוונטיות: רמת התאמת פרופיל העסק שלכם לחיפוש ב-Google.
מרחק: המרחק בין המיקום של העסק מהחיפוש או מהמחפש.
בולטות: עד כמה העסק שלכם בולט לעומת המתחרים, מבוסס על קישורים, כמות ביקורות, דירוג ביקורות וקידום אורגני (SEO).
להלן מספר צעדים בסיסיים לשיפור דירוג החיפוש ביחס לשלושת הגורמים.
1. השלמה ועדכון של כל המידע בפרופיל העסק
מלאו את פרופיל העסק שלכם ב-Google ותיהנו מיתרונות אדירים:
- מוניטין: לקוחות יראו אתכם כבעלי עסק מקצועי ואמין (סיכוי גבוה פי 2.5!).
- אינטראקציה: יותר לקוחות ייצרו קשר – שיחה, הודעה או ביקור (70% יותר!).
- רלוונטיות: פרופיל מלא יקדם אתכם בתוצאות החיפוש.
מילוי פרופיל העסק שלכם ב-Google הוא צעד פשוט ומהיר שיכול להשפיע משמעותית על ההצלחה שלכם. פרופיל מלא ומעודכן נותן ללקוחות את כל המידע שהם צריכים כדי למצוא אתכם, לבנות אמון ולהגדיל את המכירות.
הוסיפו מידע רלוונטי, שמרו על עדכון, השתמשו בתמונות איכותיות, אפשרו ללקוחות ליצור קשר ועקבו אחר הביצועים.
עם פרופיל מלא, תזכו ליותר חשיפה, אמון, שביעות רצון לקוחות ומכירות. אל תהססו! מלאו את הפרופיל שלכם עוד היום והתחילו ליהנות מהיתרונות!
2. מרחק ואימות העסק
פרופיל עסק לא מאומת לא יזכה להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות במוצרי Google, כמו מפות וחיפוש.
הוספת מיקום פיזי מאומת עוזרת לשפר את הציון של העסק עבור גורם דירוג המרחק.
- ציינו את כתובת העסק שלכם בצורה מדויקת.
- ודאו שהמיקום שלכם במפות Google מעודכן.
- השתמשו במילות מפתח גאוגרפיות בתוכן שלכם (לדוגמא: נותן שירות בחיפה).
אם דילגתם על אימות מיקום בשלבי יצירת החשבון, באמתו את העסק באחת הדרכים שפורטו בשלב 5.
3. הוספת תמונות, סרטונים ותכנים באופן שוטף
פרופיל העסק ב-Google כולל לוגו, תמונת שער, תמונות אווירה, צוות, סרטונים ועוד.
חשוב להשתמש בתמונות המתאימות לפרופילים החברתיים שלכם כדי לזהות את המותג שלכם בקלות.
חשוב לעדכן תמונות וסרטונים לעתים קרובות כדי להציג את המיקום, סביבת העבודה והצוות באופן המתאים.
לדוגמה, במקרה של מסעדה, חשוב לפרסם תמונות של המנות, התפריטים והאווירה, ולוודא שהן מעוררות תיאבון, מקצועיות ולא ברזולוציה נמוכה.
עסקים עם תמונות איכותיות ותוכן מקבלים יותר שיחות וקליקים לאתרים שלהם.
כדי להוסיף או לערוך תמונות בפרופיל העסק ב-Google:
- בלוח הבקרה, לחצו על “תמונות” בתפריט הימני.
- התחילו עם הלוגו ותמונת השער, ואז תוכלו להעלות תמונה, לבחור באחת מתיקיות הפרופיל העסקי או לבחור תמונה בה נעשה תיוג לעסק.
- כדי להוסיף תמונות נוספות, לחצו על “בעבודה” או “צוות” בתפריט העליון של דף התמונות.
- כדי להוסיף סרטונים, לחצו על כרטיסיית “סרטון” בחלק העליון של דף התמונות.
4. הכללת מילות מפתח בפרופיל העסק
שימוש במילות מפתח נכונות ושיווקיות כדי לשפר את הרלוונטיות על ידי שימוש בכלי ניתוח ותכנון של מילות המפתח.
חשוב לשלב אותן בצורה טבעית ושיווקית בכל התוכן והפרסומות שמועלות לפרופיל העסק.
מילות מפתח לא נכונות ולא רלוונטיות עשויות לפגוע בדירוג תוצאות החיפוש של העסק שלך.
5. ענו על ביקורות ושאלות של לקוחות
אנשים סומכים על אנשים אחרים יותר מאשר סומכים על בעלי העסקים עצמם.
ביקורות חיוביות יכולות להיות הגורם המשמעותי שמביא לקוחות פוטנציאליים אליכם, וגם משפרות את הדירוג שלכם בגוגל.
הזמן הטוב ביותר לבקש ביקורת הוא לאחר סיום חוויה חיובית.
כדי להקל על התהליך, גוגל מציעה קישור ישיר לבקשת השיתוף ביקורת מהלקוחות שלכם.
כדי לשתף את הלקוחות שלכם בקישור לבקשת הביקורת על העסק שלכם:
• בלוח הבקרה של פרופיל העסק, גללו למטה למציאת הלחצן שקורא “שיתוף טופס ביקורת”.
העתיקו והדביקו את הקישור בהודעה ללקוחות, או במשוב ובקבלות האוטומטיות שנשלחות לאחר קבלת מוצר/שירות.
לא ניתן לבטל את האפשרות של ביקורות עבור פרופיל העסק שלך ב-Google, מאחר שהביקורות מקנות אמינות בקרב הלקוחות.
הדרך היחידה לטפל בביקורות לא נאותות היא לדווח עליהן כאשר מתעלמים מהן.
לכן מומלץ מאוד להגיב לכל הביקורות, גם לחיוביות וגם לשליליות.
לפי סקרים, עסקים המגיבים לביקורות נחשבים אמינים פי 1.7 פעמים יותר מאלה שלא מגיבים.
כדאי להגיב לביקורות בצורה אדיבה ומקצועית, ובמקרה של ביקורת שלילית, חשוב להתנצל באופן הוגן וכשצריך.
ניתן להגיב לביקורות גם דרך פאנל הניהול של הפרופיל שלך, על ידי לחיצה על הכרטיסייה “ביקורות” בתפריט הימני.
6. שמרו על פרופיל עסקי מעודכן ב-Google
כשהלקוחות מחפשים משהו ב-Google, הם מצפים למצוא מידע אמין ומעודכן.
- עדכנו מידע: שעות פעילות, כתובת, טלפון, אתר ועוד, בכל פעם שמשהו משתנה.
- אל תתנו להם להגיע ולגלות שהעסק סגור: ודאו ששעות פתיחה מיוחדות לחגים או אירועים מופיעות בפרופיל.
- שתפו חדשות: עדכנו לקוחות קיימים ומשכו חדשים עם פוסטים על מבצעים, אירועים, מוצרים חדשים ועוד.
- הקשיבו להם: ענו לביקורות ותגובות של לקוחות.
למה זה חשוב?
לקוחות מרוצים: מידע מדויק מונע אכזבות ותורם לחוויית לקוח חיובית.
מוניטין טוב: ביקורות שליליות בגלל מידע לא מעודכן פוגעות במוניטין.
יותר לקוחות: דירוג גבוה בתוצאות החיפוש מושך לקוחות חדשים.
יצירה ושיתוף פוסטים בפרופיל העסקי ב-Google:
- עבור למרכז השליטה ולחץ על לשונית פוסטים בתפריט הימני.
- בחר באפשרות “יצירת פוסט”.
- ניתן לבחור את סוג הפוסט שתרצו ליצור: עדכון, מבצע, חדשות, אירוע או מוצר.
- לכל סוג פוסט יש דרישה להשלים מידע שונה.
7. הוסיפו תכונות ופיצ’רים מיוחדים
תכונות מיוחדות זמינות עבור חשבונות עסקיים של Google, לפי הקטגוריה שנבחרה.
דוגמאות לתכונות ספציפיות לפי קטגוריות:
- מלונות: דירוגים, נוהלים, זמני צ’ק-אין וצ’ק-אאוט, ומתקנים.
- מסעדות וברים: תפריטים, תמונות מנות פופולריות ועוד.
- עסקים מוכווני שירות: רשימת שירותים.
עסקים יכולים לגשת לסוגים שונים של כפתורים בהתאם לקטגוריה שלהם, כמו הזמנת פגישות והזמנות אונליין.
חשוב לבחור בקטגוריה נכונה כדי להציג את התכונות המתאימות. (ניתן לבחור עד 10 קטגוריות עבור העסק).
ניתן גם להוסיף תכונות נוספות שעשויות לעניין את לקוחותיכם, כגון נגישות לכיסא גלגלים, Wi-Fi חינם ומקומות ישיבה בחוץ.
אפשר גם לציין אם העסק שלכם בבעלות נשים וידידותי להט”ב.
להוספה או עריכה של מאפיינים:
במרכז השליטה, לחצו על מידע, בחרו בעסק, ולחצו על “הוספת מאפיינים”.
גללו בין כל האפשרויות הזמינות עבור העסק שלכם, בדקו את המאפיינים הרלוונטיים ולחצו על “אישור”.
8. הוסיפו מוצרים
אם אתם מוכרים מוצרים, חשוב לשמור על מלאי מעודכן בפרופיל העסק ב-Google.
בנוסף להופעה בפרופיל העסק עצמו, המוצרים שלך עשויים להופיע ב-Google Shopping.
כדי להוסיף מוצרים לפרופיל העסק באופן ידני:
- לחצו על “ניהול”
- בתפריט הימני, בחרו “מוצרים”
- לאחר מכן, לחצו על “התחל” כדי להוסיף את המוצר.
ניהול פרופיל העסק ב - Google עם Adwrks 365
אנו ננהל את פרופיל העסק שלכם ב-Google כפלטפורמה חברתית, כך שהמידע והמסרים של עסקכם יהיו תמיד עקביים, מותאמים אישית ועדכניים.
עם צוותנו, תוכלו להתמקד בנושאים החשובים בניהול העסק עצמו ולהיות רגועים.
אנו נדאג להעלות אתכם בתוצאות החיפוש ב-Google ובמפות, כדי שתהיו לפני המתחרים ותקבלו יותר פניות מלקוחות חדשים ותשמרו על הקיימים.
אפשרויות שמציעים כחלק משירות הניהול של פרופיל העסק ב-Google:
- פתיחת פרופיל חדש או שדרוג קיים
- אימות מול גוגל
- עדכונים תכופים
- תגובה להודעות וביקורות
- תחזוקה שוטפת לעמוד
- יצירה והעלאת פוסטים
- העלאת תמונות ומוצרים
- אופטימיזציה לפי תובנות ודוחות סטטיסטיים של Google
- קידום אורגני של פרופיל העסק
- הזדמנות לניהול קידום ממומן בחיפוש ובמפות ב-Google (כולל שובר מתנה של 1500 ש”ח לתקציב פרסום)
השירות אצלנו אינו מחייב לתקופת זמן, מאחר שאנו מאמינים שלקוחות מרוצים נשארים 🙂
קראו עלינו בהמלצות ובואו נתחיל את השותפות.
האם אתם מוכנים לקבל יותר פניות לעסק שלכם? צרו איתנו קשר.
שאלות ותשובות
מה זה פרופיל עסקי ב - Google ?
פרופיל העסק בגוגל (Google My Business לשעבר) הוא שירות ייחודי וחינמי של גוגל, המאפשר לבעלי עסק ליצור פרופיל עסקי. זה מאופשר לך להופיע בתוצאות החיפוש ובמפות גוגל עבור חיפושים רלוונטיים.
על ידי יצירת חשבון בפרופיל העסק של גוגל, ניתן למשוך יותר לקוחות ולתקשר איתם. ניתן לפרסם עדכונים בפרופיל העסק ולראות אילו דרכים הלקוחות בוחרים להתקשר עם העסק.
מה השירות ניהול פרופיל עסקי בגוגל מפות שלכם כולל ?
אנחנו נעשה עבורכם את כל עבודת קידום העסק ב-Google: פתיחת/שדרוג פרופיל, ניהול שוטף, תכנים שיווקיים, אופטימיזציה - כל מה שצריך כדי להגיע לשלישיה הראשונה בתוצאות החיפוש(בשאיפה תוך זמן קצר)!
בנוסף, תקבלו שובר מתנה לפרסום בשווי 1,500 ש"ח (תקציב פרסום) כחלק משירות הקידום הממומן בגוגל (כולל מפות).
צוות מנוסה, ידע מעמיק, תוצאות מוכחות ושירות אישי - כל הסיבות לבחור בנו!
צרו קשר עוד היום ותתחילו להתקדם ב-Google!
האם אפשר לקדם באופן ממומן את הפרופיל בגוגל ?
ניתן להצטרף לשירות קידום ממומן של פרופיל העסק בגוגל וליהנות מחשיפה גבוהה יותר בתוצאות חיפוש, מדיה ומפות גוגל.
כמו כן, יש הטבה מיוחדת ללקוחות חדשים שנכנסים לשירות ניהול קידום ממומן בגוגל, ומקבלים 1500 ש"ח מתנה לתקציב הפרסום.
האם ניתן להשתמש ב-Google עבור העסק שלי ללא מיקום פיזי ?
כאשר אתה רושם את העסק שלך ב-Google, יש לך אפשרות לבחור אם לכלול כתובת פיזית או לא. זה אינו חובה, מה שמאפשר לעסקים ביתיים או שירותים באזור בלבד להשתמש בכך.
תוך רישום העסק שלך ב-Google, תוכל לציין את האזורים שבהם השירות שלך זמין, מאפשר ללקוחות לראות האם הם נמצאים בטווח שלך כאשר הם מחפשים את העסק שלך.
מה זה אתר עסקי של גוגל ?
אם אין לך אתר אינטרנט שהוקם עבור העסק שלך, יש לך אפשרות לקבל אתר בחינם! לאחר הרישום ל-Google לעסק שלי, תתבקש באופן אוטומטי להגדיר אותו. פעולה זו תיצור את הפרופיל על פי המידע העסקי שתזין ותאפשר לך להציג תדמית מבוססת יותר עבור העסק שלך.
איך לעודד משתמשים להשאיר ביקורות בפרופיל העסק שלי בגוגל ?
ביקורות ב-Google מהוות חשיבות גדולה עבור עסקים ויש להן השפעה משמעותית על מעמדם של העסקים בתוצאות החיפוש. אז איך ניתן לשכנע לקוחות לכתוב ביקורות ב-Google עבור העסק שלך? ראשית וראשונה, זה צריך להיעשות באופן אורגני, ואין ליצור ביקורות מזויפות לבד או דרך צד שלישי. Google בטוחה יבדוק את הביקורות והדירוג הכולל של העסק עלול להיפגע מכך.
כדי להעלות רצון בלקוחות לכתוב ביקורות, מומלץ לכלול בקשה כזו כחלק משירות הלקוחות של העסק, על מנת שהבקשה להמלצה תהיה חלק מהחוויה הכוללת של הלקוחות.
לקוחות ממליצים
דרכים ליצירת קשר
אנחנו כאן לכל שאלה, בדרך הנוחה ביותר עבורך
פניה אלינו בטופס
יש לך שאלה / זקוק לייעוץ ?
אנו מצפים לשמוע ממך!
[elfsight_click_to_call id="2"][elfsight_whatsapp_chat id="1"]