פרופיל העסק בגוגל - Google Business Profile (לשעבר גוגל לעסק שלי)

תוכן עניינים

כיצד להשתמש בפרופיל העסק ב-Google כדי להשיג יותר לקוחות

כדי להפיק את המרב מפרופיל העסק שלך בגוגל (לשעבר Google לעסק שלי), חשוב לבצע באופן שוטף אופטימיזציה שלו.

בעלי עסק(מוצר או שירות)?
מאבדים לקוחות למתחרים? רוצים לקוחות חדשים?
פרופיל עסק מקודם אורגנית בתוצאות חיפוש ומפות Google ייתן לכם יתרון מובהק על המתחרים!
תשכחו מעלות לכל קליק(PPC) ותקציב פרסום ממומן של אלפי שקלים בחודש – אורגנית הקליקים ללא תשלום!

שמים את העסק שלך על המפה

אפשר גם לבד אבל עשו זאת טוב יותר עם Adwrks 365, משרד פרסום דיגיטלי - כל פתרונות המדיה במקום אחד. תצמחו, תבלטו והביסו את המתחרים.

נסה אותנו

שמים את העסק שלך על המפה

אפשר גם לבד אבל עשו זאת טוב יותר עם Adwrks 365, משרד פרסום דיגיטלי - כל פתרונות המדיה במקום אחד. תצמחו, תבלטו והביסו את המתחרים.

נסה אותנו

גוגל הוא האתר הפופולרי ביותר בעולם. האתר מחזיק כיום ביותר מ-90% מנתח השוק של מנועי החיפוש. יצירת פרופיל עסק בגוגל (שנודע בעבר בשם Google לעסק שלי) היא דרך חשובה למשוך לקוחות חדשים לעסק שלך בתוצאות חיפוש Google ומפות.

דברים משתנים בגוגל – בתור התחלה, גוגל לעסק שלי הפך להיות ‘פרופיל העסק ב – Google’, וזאת במאמץ לאחד את השירותים שלהם לבעלי עסקים. בנוסף גוגל מסירה את אפליקציית GMB מחנות האפליקציות ומעכשיו ניתן לערוך את הפרופיל העסקי ישירות מגוגל. 

מהו פרופיל העסק בגוגל (גוגל לעסק שלי)?

פרופיל העסק בגוגל | גוגל לעסק שלי | גוגל מיי ביזנס | גוגל מפות | Google My Business | Google Business Profeile
כל אלה שמות נרדפים לפרופיל עסק חינמי בגוגל, שעוזר לכם לבלוט ולמשוך יותר לקוחות לעסק.

זהו פרופיל עסק בחינם מ-Google המאפשר לספק פרטים ומידע אודות העסק, כולל תמונות, המיקום, השירותים, מבצעים ומוצרים שהעסק מציע.

יצירת פרופיל בגוגל היא דרך מצוינת להגביר את הנראות של העסק בכל שירותי Google.

מידע מפרופיל העסק ב-Google עשוי להופיע בתוצאות חיפוש, במפות Google ובגוגל שופינג.

פרופיל העסק של Google זמין רק לעסקים שיש להם קשר עם לקוחות.

כולל עסקים עם מיקום פיזי (כמו מסעדה או חנות) ועסקים המספקים שירותים על ידי מפגש עם לקוחות במקומות אחרים או כאלה שירותי עד הבית (כמו יועצים, שרברבים, מנעולנים, עורכי דין ועוד).

אם יש לכם עסק מבוסס אינטרנט בלבד, תצטרכו לדבוק בכלים אחרים של Google כמו Google Ads ו-Google Shopping.

עם השנים והשינויים, לגוגל יש רשת חברתית פעילה!

גוגל לקחה שירות מוצלח ולאט לאט הוסיפה לו תכונות דמויות חברתיות, ועכשיו אפשר לקרוא סוף סוף לפרופיל העסק ב – Google רשת חברתית.

למה צריך פרופיל עסקי ב - Google?

התגלו בגוגל ובמפות גוגל! 

בין אם אתם מחפשים לקוחות שיגיעו פיזית לעסק או שאתם עסק שנותן שירות, גוגל היא המקום האולטימטיבי.

פרופיל עסקי של Google עוזר להבטיח שאנשים ימצאו את העסק שלכם כשהם מחפשים מוצרים ושירותים כמו שלכם באזור גאוגרפי מסוים.

פרופיל עסק מנוהל היטב מוצג למחפשים ומראה היכן וכיצד לבקר בעסק שלכם ואת כל הדרכים ליצור אתכם קשר.

באמצעות ניהול יעיל של הפרופיל העסקי בגוגל ניתן גם לשפר משמעותית את הקידום האורגני (SEO) המקומי של העסק.

סביר יותר שפרופיל של עסק מקומי יופיע כאשר אנשים מחפשים עסק קרוב באמצעות מפות Google במידה והוא מקודם היטב (בשלישיה בראשונה).

שליטה במידע עסקי מדויק של העסק

פרופיל העסק ב- Google מאפשר לשלוט ולעדכן את פרטי הקשר, שעות הפעילות ופרטים חיוניים אחרים לפי הצורך.

אפשר לפרסם עדכונים כדי לשתף שהרחבתם את השירותים, סגרת זמנית או פתחת מחדש לחלוטין (תכונה שימושית במיוחד במצבי חירום כמו COVID-19).

לפרופילים עסקיים מקודמים של גוגל יש קידום מקומי חזק, כך שהמידע שתשתפו ידורג מעל אתרי מתחרים שעשויים להכיל פרטים לא מעודכנים.

בנית אמון באמצעות ביקורות 

ביקורות הן מרכיב מרכזי בהוכחה חברתית, ודרך משמעותית לבנות אמון ואמינות.

דירוג הכוכבים המשולב של גוגל ומקום להשארת ביקורת מפורטת מאפשר ללקוחות לשתף הרבה או מעט מידע על החוויה שלהם עם העסק שלכם כפי שהם רוצים.

כל זה עוזר ללקוחות פוטנציאליים עתידיים להחליט באילו עסקים לבחור ובאילו מוצרים לקנות.

לפעמים זה קצת מרתיע לחשוב על ביקורות שמגיעות בפלטפורמה ציבורית כזו, במיוחד מכיוון שבעל העסק לא יכול לבחור אילו ביקורות לשתף (אבל ניתן להגיב לכל הביקורות מהפרופיל)

אבל לא צריך להיבהל, שילוב של ביקורות חיוביות ושליליות אמין יותר מפרופיל שיש בו רק המלצות זוהרות.

אנשים אוהבים לקרוא המלצות (גם שליליות), השאלה איך אתם מתמודדים איתן.

תביעה ואימות העסק שלך בגוגל

גוגל מעמידה לכל פרופיל מספר אפשרויות לאמת את העסק, אפשר לאמת באמצעות שיחה קולית לטלפון, הודעת טקסט, דוא”ל ולפעמים יש צורך בגלויה בדואר.

אמצעים אלה נועדו בדי לאמת את הזהות האמיתית של בעל העסק ולהבטיח שהשליטה על הפרופיל לא תגיע לידיים הלא נכונות. למרות שאמצעים אלה באים להגן עליכם, התהליך יכול להיות מייגע.

חלק מהעסקים עוברים את תהליך האימות של הפרופיל העסקי מהר מאוד ולחלק הולך הרבה יותר קשה ואף לפעמים ללא הצלחה כלל.

כיצד להגדיר את פרופיל העסקי בגוגל

שלב 1: צריך להיכנס לכלי ניהול הפרופילים העסקיים של Google

אם אתם כבר מחוברים לחשבון Google, אז אתם תתחברו אוטומטית.

אחרת, תצטרכו להזין את פרטי ההתחברות הרגילים שלכם לחשבון Google או ליצור חשבון Google חדש.

שלב 2: להוסיף את העסק

להקליד את שם העסק, אם הוא לא מופיע בתפריט הנפתח, אז יש אפשרות ללחוץ על הוסף את העסק שלך לגוגל.

לאחר מכן יש לבחור את הקטגוריה המתאימה לעסק שלך וללחוץ על הבא.

שלב 3: להוסיף את המיקום של העסק

אם לעסק יש מיקום פיזי שלקוחות יכולים לבקר בו, צריך לבחור כן ולאחר מכן להוסיף את הכתובת.

ייתכן שתתבקשו גם למקם סמן במפה עבור המיקום.

אם אין לכם מיקום פיזי שלקוחות יכולים לבקר בו אבל אתם מציעים שירותים באזור מסוים או שירות משלוחים,

תוכלו לרשום את אזורי מתן השירות (ניתן לבחור גם באזור שירות – כל הארץ), לאחר מכן ללחוץ על הבא.

אם לא הזנתם כתובת פיזית, Google תבקש מכם לציין באיזה אזור העסק שלכם מספק שירות.

ניתן לחפש ולבחור מהתפריט המוצע ואז ללחוץ על הבא.

שלב 4: הוספת פרטים ליצירת קשר

צריך להזין את מספר הטלפון והכתובת אתר של העסק. אם אתם מעדיפים שלא יצרו אתכם קשר טלפוני, אז אפשר להוסיף רק את האתר ולהיפך.

לאחר מכן, יש ללחוץ על הבא.

שלב 5: אימות העסק

יש להזין את הכתובת הפיזית האמיתית ולא תיבת דואר, מידע זה משמש רק לאימות העסק ואינו מוצג בפרופיל העסקי ב-Google או משותף עם הציבור.

לאחר שתזינו את הכתובת ותלחצו על הבא, יוצעו לכם האפשרויות הרלוונטיות לאימות הפרופיל(ניתן לדלג על התהליך ולבצע אימות במועד אחר).

עסקים פיזיים לרוב יצטרכו לקבל גלויה בדואר כדי לאמת את מיקומם.

עסקים בתחום השירות ניתן לאמת בד”כ באמצעות דואר אלקטרוני, טלפון או סמס.

לאחר שתקבלו את הקוד בן חמש הספרות, צריך להזין בכלי לניהול פרופיל העסק בגוגל.

שלב 6: להתאים אישית את הפרופיל:

  • הוספת שירותים מתוך רשימה קיימת שגוגל מציעה או ליצור ולהוסיף שירות מותאם אישית.
  • הוספת שעות הפעילות של העסק – עדכון שעות הפעילות יאפשר ללקוחות לדעת מתי העסק שלכם פתוח, לפי שעות וימים ספציפיים ועד לאפשרות של פתוח 24 שעות ביממה.
  • הוספת אפשרות להעברת הודעות – תכונה זו מאפשרת ללקוחות לשלוח לעסק שלכם הודעות ב-Google ללא תשלום ולאפשרות להשיב עליהן מתוך הפרופיל.
  • הוספת תיאור העסק – הוספת תיאור לפרופיל העסקי בחיפוש, מפות ושירותי Google אחרים תאפשר ללקוחות למצוא מידע נוסף על העסק.
  • הוספת תמונות של העסק – הוספת תמונות מאפשרת לכם להציג לראווה את המוצרים והשירותים שלכם ולתת ללקוחות הצצה אל תוך העסק (התמונות יכולות להופיע בחיפוש, ב’מפות’ ובשירותים אחרים של Google).
  • ניתן להתחיל לפרסם בקלות, תוך דקות עם Google Ads (פרסום ממומן).

כל הפרטים יוצגו ללקוחות ב-Google אחרי שהעסק יאומת, אפשר להמשיך לבצע עדכונים בפרופיל העסק בכל שלב. 

כאשר הכל מולא ניתן ללחוץ על המשך, ואתם תמצאו את עצמכם בלוח הבקרה של הכלי לניהול פרופיל העסק בגוגל.

מכאן ניתן לנהל את הפרופיל העסקי, לעדכן מידע, להציג תובנות, לנהל ביקורות והודעות וליצור מודעות Google.

כיצד לבצע אופטימיזציה לפרופיל העסקי

גוגל קובעת את דירוג החיפוש המקומי על סמך שלושה גורמים:

רלוונטיות: עד כמה פרופיל העסק שלכם ב-Google תואם לחיפוש.
מרחק: כמה רחוק המיקום של העסק מהחיפוש או מהמחפש.
בולטות: עד כמה העסק שלכם מוכר, בהתבסס על גורמים כמו קישורים, כמות ביקורות, ציון ביקורות וקידום אורגני כמובן (SEO).

להלן כמה צעדים בסיסיים שניתן לנקוט כדי למקסם את הציון הדירוג עבור שלושת הגורמים.

השלמה ועדכון של כל הרכיבים בפרופיל העסק

אם פרופיל העסק ב- Google מלא, יש סיכוי גבוה בערך פי 2.5 שלקוחות יתייחסו לעסק שלכם כבעל מוניטין.

יש גם סבירות גבוהה יותר ב-70% שהם יבצעו אינטראקציה כלשני עם העסק שלכם כגון: שיחה, הודעה או ביקור במיקום פיזי.

פרופיל עסקי עם מידע מלא ומדויק משפר את הציון שלו לגבי הרלוונטיות.

אנחנו בעצם אומרים למבקרי Google “מה העסק מציע, היכן נמצא ומתי הם יכולים לבקר.”

לכן חשוב לדוגמה לעדכן את שעות הפעילות במידה והן משתנות בחגים או עונות השנה.

אימות המיקום של העסק

פרופילי עסקים לא מאומתים לא יזכו להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות במוצרי Google, כמו מפות וחיפוש.

הכללת מיקום פיזי מאומת עוזרת גם לשפר את הציון העסק עבור גורם דירוג המרחק.

אם דילגתם על אימות מיקום בשלבי יצירת החשבון, באמתו את העסק באחת הדרכים שפורטו בשלב 5.

הוספת תמונות, סרטונים ותכנים באופן שוטף

פרופיל העסק ב-Google כולל לוגו, תמונת שער, תמונות אווירה, מבחוץ, צוות, סרטונים ועוד.

חשוב להשתמש בתמונות שתואמות לאלו בפרופילים החברתיים שלכם כדי להקל על אנשים לזהות את המותג שלכם.

חשוב מדי פעם להוסיף תמונות וסרטונים כדי להציג את המיקום, סביבת העבודה והצוות בעבודה.

אם יש לכם לדוגמה מסעדה, צריך לפרסם תמונות של המנות, התפריטים והאווירה, וכמובן לוודא שהם נראים מעוררי תיאבון, מקצועיים ושאינם ברזולוציה נמוכה.

עסקים עם תמונות איכותיות ותכנים מקבלים יותר שיחות ויותר קליקים לאתרים שלהם.

כיצד להוסיף או לערוך תמונות בפרופיל העסק בגוגל:

מלוח הבקרה, לוחצים על תמונות בתפריט הימני.

מתחילים בהוספת הלוגו ותמונת השער, אחר כך אפשר להעלות תמונה, לבחור אחת מאלבומי הפרופיל העסקי או לבחור תמונה שבה העסק מתויג.

כדי להוסיף תמונות נוספות, לחץ על בעבודה או על צוות בתפריט העליון של דף התמונות.

כדי להוסיף סרטונים, לוחצים על הכרטיסייה סרטון בחלק העליון של דף התמונות.

לכלול מילות מפתח בפרופיל העסק

שימוש במילות מפתח נכונות ושיווקיות כדי לשפר את הרלוונטיות ע”י שימוש בכלי ניתוח ותכנון של מילות המפתח.

חשוב לשלב את אותם בצורה טבעית ושיווקית בכל המלל והפרסומים שמעלים לפרופיל העסק.

מילות מפתח לא נכונות ולא רלוונטיות יכולים למעשה לפגוע בדירוג תוצאות החיפוש של העסק שלכם.

עודדו וענו על ביקורות ושאלות

אנשים סומכים על אנשים אחרים יותר מאשר סומכים על בעלי העסקים עצמם.

ביקורת טובה יכולה להיות הגורם המכריע שמעניק טיפים ללקוחות פוטנציאליים לטובתכם, וגם משפרות את הדירוג שלכם בגוגל.

הזמן הטוב ביותר לבקש ביקורת הוא לאחר מתן חוויה שרות טובה.

כדי להקל על התהליך, גוגל מספקת קישור ישיר לבקש מלקוחות לשתף את החוויה שהיתה עם העסק שלכם.

כדי לשתף עם לקוחות את הקישור לבקשת השארת הביקורת על העסק שלך:

1. בלוח הבקרה של פרופיל העסק, גוללים למטה ללחצן שאומר שיתוף טופס ביקורת.

2. העתיקו והדביקו את הקישור בהודעה ללקוחות, או במשוב ובקבלות האוטומטיות שנשלחות לאחר קבלת מוצר/שירות.

אי אפשר לבטל את האפשרות של ביקורות עבור פרופיל העסק שלך ב – Google. שכן ביקורות מראות ללקוחות שהעסק שלך אמתי ומהימן.

האופציה היחידה היא לדווח על ביקורות בלתי הולמות, במידה ונתקלתם בהן.

כמו כן, חשוב וכדאי מאוד להגיב לביקורות, חיוביות ושליליות.

לפי סקרים, עסקים המגיבים לביקורות נחשבים אמינים פי 1.7 מאלה שלא.

לביקורות צריך להגיב בצורה אדיבה ומקצועית, ואם אתם מגיבים לביקורת שלילית, אז חשוב להיות כנים ולהתנצל כאשר הדבר מוצדק.

גם להגיב לביקורות ניתן מפאנל הניהול של הפרופיל שלכם. לוחצים על הכרטיסייה ביקורות בתפריט הימני.

לשמור על המידע העסקי מעודכן

חשוב להקפיד לערוך את פרופיל העסק במידה ומשנות את שעות הפעילות, פרטי התקשרות וכו’.

שום דבר לא מעצבן לקוחות יותר מאשר להגיע בשעות הפעילות רק כדי לגלות שהעסק סגור.

אם יש לכם שעות פתיחה מיוחדות לחגים או אפילו אירוע חד פעמי, חשוב לוודא שהן באות לידי ביטוי בדף העסקי של Google.

חשוב גם בתדירות קבועה ליצור פוסטים כדי לשתף עדכונים, חדשות מוצרים, מבצעים ואירועים.

יצירה ושיתוף פוסטים של בפרופיל העסקי ב – Google:

ממרכז השליטה, עוברים ללשונית פוסטים בתפריט הימני ולוחצים על יצירת פוסט.

אפשר לבחור איזה סוג פוסט אתם רוצים ליצור: עדכון COVID-19, מבצע, מה חדש, אירוע או מוצר.

לכל סוג של פוסט יש צורך להשלים מידע שונה.

הוספת תכונות ופיצ’רים מיוחדים

תכונות מיוחדות זמינות עבור חשבונות עסקיים של Google, בהתאם לקטגוריה שבחרת.

להלן דוגמאות לתכונות זמינות ספציפיות לפי קטגוריות:

  • מלונות יכולים להציג דירוגים, נוהלם, דגשים, זמני צ’ק-אין ויציאה ומתקנים.
  • מסעדות וברים יכולים להעלות תפריטים, תמונות מנות פופולריות ועוד.
  • עסקים מוכווני שירות יכולים להציג רשימה של שירותים.

לעסקים יש גם גישה לסוגים שונים של כפתורים בהתאם לקטגוריה שלהם, כגון הזמנת פגישות, הזמנות אונליין ועוד.

חשוב לבחור בקטגוריה נכונה על מנת שהתכונות המתאימות יופיעו.

ניתן לבחור עד 10 קטגוריות עבור העסק.

אפשר גם להוסיף תכונות מידע נוסף שאולי אכפת ללקוחות שלכם.

לדוגמה, אם אתם מנהלים חנות או מסעדה, אולי תרצו לשתף שהיא נגישה לכיסא גלגלים או מציעה Wi-Fi בחינם או מקומות ישיבה בחוץ.

אפשר אפילו לשתף את העובדה שהעסק שלכם בבעלות נשים וידידותית ל- להט”ב.

ככה אפשר להוסיף או לערוך מאפיינים:

ממרכז השליטה, לוחצים על מידע, תחת העסק, לוחצים על הוספת מאפיינים.

גוללים בין כל האפשרויות הזמינות עבור העסק שלכם, בודקים את המאפיינים הרלוונטיים ולוחצים על אישור.

הוספת המוצרים שלכם

אם אתם מוכרים מוצרים, חשוב לשמור על מלאי עדכני בפרופיל העסק בגוגל.

בנוסף להופעה בפרופיל העסק עצמו, המוצרים שלך עשויים להופיע בגוגל שופינג.

ככה מוסיפים מוצרים לפרופיל העסק באופן ידני:

מלוח הבקרה, לוחצים על מוצרים בתפריט הימני ולאחר מכן לוחצים על התחל כדי להוסיף את המוצר.

ניהול פרופיל העסק ב - Google עם Adwrks 365

אנחנו ננהל את פרופיל העסק שלכם ב- Google כמו פלטפורמה חברתית, כך שהמידע והמסרים של העסק שלך תמיד יהיו עקביים, מותאמים אישית ועדכניים.

איתנו אתם יכולים להיות רגועים ופנויים להתעסק עם הדברים החשובים בניהול העסק עצמו.

אנחנו נדאג למקם אתכם גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ומפות כדי שיהיה לכם יתרון על פני המתחרים שלכם ותוכלו לקבל יותר פניות מלקוחות חדשים ולא לאבד את הקיימים.

אז מה אנחנו מציעים כחלק משירות הניהול של פרופיל העסק בגוגל:

  • פתיחת פרופיל עסק חדש / שדרוג הקיים
  • אימות מול גוגל
  • עדכונים שוטפים
  • מענה להודעות וביקורות
  • תחזוקה שוטפת לעמוד
  • יצירה והעלאת פוסטים
  • העלאת תמונות ומוצרים
  • אופטימיזציה עפ”י תובנות ודוחות סטטיסטיים של גוגל
  • קידום אורגני של פרופיל העסק
  • זכאות לשירות ניהול קידום ממומן בחיפוש ובמפות גוגל (כולל שובר מתנה ע”ס 1500 ש”ח לתקציב פרסום)

דרך אגב השירות אצלנו ללא התחייבות, כי אנחנו מאמינים שלקוח מרוצה לא עוזב 🙂

תקראו עלינו המלצות ובואו נתחיל את השותפות שלנו. 

מוכנים לקבל יותר פניות לעסק? צרו איתנו קשר.

שמים את העסק שלך על המפה

אפשר גם לבד אבל עשו זאת טוב יותר עם Adwrks 365, משרד פרסום דיגיטלי - כל פתרונות המדיה במקום אחד. תצמחו, תבלטו והביסו את המתחרים.

נסה אותנו

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות

פרופיל העסק בגוגל (גוגל לעסק שלי לשעבר) הוא שירות ייחודי וחינמי של גוגל המאפשר לבעלי עסקים לייצר פרופיל עסקי, שיוצג בתוצאות החיפוש ומפות גוגל בעבור חיפושים רלוונטיים.

עם חשבון פרופיל העסק מקודם בגוגל אפשר למשוך יותר לקוחות ולתקשר איתם, לפרסם עדכונים בפרופיל העסק ולראות באילו דרכים לקוחות יוצרים אינטראקציה עם העסק.

אנו נקים או נשדרג את הפרופיל העסקי בגוגל ונדאג שהוא יהיה עם כל מה שצריך בשביל להתקדם ולהופיע גבוה בתוצאות החיפוש (השאיפה להגיע בזמן הקצר ביותר לשלישיה הראשונה).

במסגרת הניהול החודשי אנו נעדכן באופן שוטף את כל המידע העדכני אדות העסק, נעה תכנים שיווקיים המתאימים לאופן הפעילות העסקית וכמובן נבצע אופטימיזציה.

בנוסף, כל לקוח המעוניין להצטרף לשירות הקידום הממומן בגוגל (כולל מפות) יהיה זכאי לקבל מאיתנו שובר מתנה לפרסום ע"ס 1,500 ש"ח(תקציב פרסום), וזאת מהסיבה שחברתנו היא שותף מוסמך של גוגל.

ניתן להצטרף לשירות קידום ממומן של פרופיל העסק בגוגל וליהנות מחשיפה גבוהה יותר בתוצאות חיפוש, מדיה ומפות גוגל.

ויש גם הטבה מיוחדת ללקוחות חדשים שמצטרפים לשירות ניהול קידום ממומן בגוגל, אשר נהנים מ- 1500 ש"ח מתנה לתקציב הפרסום.

כאשר אתה רושם את העסק שלך ב-Google, אתה יכול להחליט אם אתה משתמש בכתובת פיזית או לא. זה לא חובה, כך שאפילו חברות ביתיות או אזור שירות בלבד יכולות להשתמש בו.

ברישום שלך ב-Google, תוכל להגדיר את האזורים שבהם אתה נותן שירות, כך שכאשר לקוחות מחפשים את העסק שלך הם יכולים לראות אם הם בטווח שלך.

אם אין לך אתר אינטרנט שהוקם עבור העסק שלך, זו אפשרות מצוינת לקבל אתר בחינם! לאחר הרישום ל-Google לעסק שלי, תתבקש אוטומטית להגדיר אותו. זה ייצור את הפרופיל על סמך המידע העסקי שתזין ויאפשר לך להציג תדמית מבוססת יותר עבור העסק שלך.

ביקורות Google חשובות מאוד לעסקים ויש להן השפעה רבה על הנוכחות של העסק בתוצאות החיפוש. אז איך גורמים ללקוחות להשאיר ביקורת בגוגל עבור העסק שלך? בראש ובראשונה, זה צריך להיות מובן מאליו, אבל בבקשה אל תתפתו להשאיר ביקורות מזויפות בעצמכם או ע"י מישהו מטעמכם. Google לא תהסס לסקור ביקורות אלו והדירוג הכללי של העסק ב-Google עלול להיפגע כתוצאה מכך.

כדי לעודד משתמשים להשאיר ביקורות, צריך לבנות את הבקשה כחלק מתהליכי שירות הלקוחות של העסק, כך שבקשה מהלקוחות להמליץ על העסק שלך תהפוך לחלק טבעי מהחוויה הכוללת.

דרכים ליצירת קשר

אנחנו כאן לכל שאלה, בדרך הנוחה ביותר עבורך

פניה אלינו בטופס

יש לך שאלה / זקוק לייעוץ ?
אנו מצפים לשמוע ממך!

התקשרו אלינו

משרד: 079-5599449

נייד/וואטסאפ: 051-2402213

דוא"ל

משרדינו

כרמיאל

מתכת 34

שעות פתיחה

  • יום ראשון 9.00 - 17.00
  • יום שני 9.00 - 17.00
  • יום שלישי 9.00 - 17.00
  • יום רביעי 9.00 - 17.00
  • יום חמישי 9.00 - 17.00
  • יום שישי סגור
  • יום שבת סגור