מהו משרד פרסום דיגיטלי ואיך משווקים כיום עסקים באינטרנט ?

אם בעבר עסקים היו מפרסמים בעיתון, ברדיו או מסתמכים על שמועות מפה לאוזן, כיום הדרך היעילה ביותר לשווק עסקים היא דרך האינטרנט.

עסקים קטנים וגדולים כאחד נשענים על פרסום ברשתות החברתיות, באתרי חדשות, במנועי חיפוש, באתרים ייעודיים ועוד.
במאמר הבא נסרוק את התחום ונראה כיצד כדאי לכם לקדם את העסק שלכם.

היכן אפשר לקדם את העסק שלי באינטרנט?

נראה שכל האינטרנט פרוס לפנינו, אבל יש מספר אתרים שהוכיחו שהחשיפה בהם היא רבה יותר.

לדוגמא, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואפילו טיק-טוק (שמיועד לעסקים שרוצים לפנות לקהל צעיר יותר) הן רשתות חברתיות פופולריות ביותר שאליהן רשומים מאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם.

גם בארץ מרבים להשתמש בהן, ולכן שיווק נכון שמותאם לעסק ולפלטפורמת הרשת החברתית יכול להוביל לקידום עסקים וצמיחה כלכלית.

קיימים משרדי פרסום רבים שמתמחים ברשתות החברתיות, שיודעים איך לנסח פוסטים ממומנים שמושכים אליהם לקוחות ואיך “לטרגט” את המודעות לפי קהלים שונים בהתאם לעסק ולצרכיו.

פלטפורמה נוספת היא ענקית הטכנולוגיה גוגל, בעזרת קידום אורגני בגוגל, או בשם המקצועי שלו – קידום SEO – אפשר להגיע לאנשים שהחיפושים שלהם מתאימים בנושא שלהם לעסק שלכם.

בנוסף, קידום SEO מאפשר לפרסם מודעות באתרים שהאלגוריתם של גוגל לומד שקשורים לתחום העיסוק שלכם.

קידום אורגני בגוגל גורם למודעות להיטמע בצורה טבעית במנוע החיפוש ובאתר ולכן מייצר אצל הלקוח הפוטנציאלי תחושה נינוחה.
כמובן שבכל אחת מהפלטפורמות ניתן גם לקדם את העסק באופן ממומן ולהגיע לחשיפה גדולה באופן מהיר, לדוגמא קמפיין ממומן בגוגל אדס(Google Ads), אשר יביא את העסק שלך למקומות הראשונים בגוגל בשעות ספורות וגוגל תראה את המודעות לאנשים פוטנציאליים אשר מחפשים את המוצר / השירות שהעסק שלך מציע.

התשלום מתבצע בד”כ בעלות לכל קליק שלוחצים על המודעות שלך, וחשוב לציין שהעלות לקליק משתנה מתחום לתחום ומאזור לאזור ולכן חשוב לעשות מחקר מילות מפתח מדויק ככל האפשר ולהשתמש בתקציב אופטימלי וידוע מראש.

בפייסבוק הקמפיינים קצת שונים במהות מגוגל, כלומר בפייסבוק אנחנו מחפשים את הלקוחות בפילוח לפי תחומי עניין, גיל, מיקום וכו’, וזאת לעומת גוגל שאנשים מחפשים אותנו.

בפייסבוק ניתן לעשות קמפיינים שונים של חשיפה, קידום אתר, קידום פוסט, יצירת לידים ועוד, אשר חושפים את העסק שלכם בפני קהל גדול ורחב, מגדילים את החשיפה ומנסים לגרום לפעולת הנעה רצויה בקרב אותם הלקוחות הפוטנציאלים.

מהם היתרונות של שיווק עסקים באינטרנט?

יתרון גדול של שיווק עסקים באינטרנט הוא כמות הקהל שנחשף אליכם והמגוון האנושי שבו. כולם נמצאים היום אונליין ואפשר להגיע אל כל קצוות העולם בלחיצת עכבר.

העסק שלכם כבר לא מוגבל לעיר שלכם או אפילו לארץ, מה שמגדיל באופן משמעותי את הפוטנציאל העסקי שלכם.
עוד יתרון, הוא שבאמצעות האלגוריתמים המתוחכמים שקיימים כיום, ניתן לבחור את קהל היעד באופן נקודתי לשיווק העסק שלכם.

ניתן לבחור אותו לפי גיל, איזור גאוגרפי, מין ועוד.

כך אפשר להתאים את הפרסומות לקהל המתאים ביותר ולקהל שעוד לא נחשף לעסק שלכם בעבר.

מי יכול לעזור לי לשווק את העסק שלי באינטרנט?

אפשר גם לבד, אבל לא תמיד קל להבין איפה ואיך לקדם את העסק באינטרנט בצורה טובה ויעילה, ולכן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפנות למשרד פרסום מקצועי שמתמחה בתחום הדיגיטל. סוכנות דיגיטל כזאת תדאג לבדוק את הצרכים שלכם, ללמוד את חוזקות העסק שלכם ולהתאים את הקמפיינים כמו כפפה ליד.

שיווק נכון ומדויק באינטרנט יכול להגדיל את התעניינות הלקוחות ובכך להגדיל את העסק שלכם ולגרום לכם לבלוט מעל המתחרים.

את פעולות השיווק ניתן כמובן לעשות באופן עצמאי, אך אין כמו לפרסם את העסק בפלטפורמה בעלת ניסיון וחשיפה רבה, דוגמת ADWRKS 365.

אצלנו תוכלו ליהנות מחבילות פרסום שיקפיצו את העסק שלכם. תאמינו או לא, אנו מציעים את כל החבילות ללא כל התחייבות ואפילו חבילת פרסום ללא עלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

36 − = 27

Scroll to Top
דילוג לתוכן