עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה - ייעוץ ראשוני חינם

תוכן עניינים | ניווט מהיר

עורך דין תעבורה - תחומי התמחות מרכזיים

כל התחומים הנכללים תחת עבירות תעבורה: נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, עבירות מהירות, עבירות הפקדה (פגע וברח), תאונות דרכים, עבירות נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ללא ביטוח או ללא רישיון רכב, ביטול פסילה מנהלית, שימוש בטלפון נייד(נהיגה בקלות ראש), ביטול פסילות עד תום ההליכים, מחיקת נקודות תעבורה, ביטול איסורי שימוש ברכב, שחרור ממעצר, פיצוי לנפגעי תאונות דרכים, בקשות לחישוב פסילה, עקיפות מסוכנות, הפרעה לתנועה, עבירות נהגים חדשים, וכן ניהול הוכחות בכל סוגי העבירות, החל בעבירת הקנס הפעוטה ביותר, וכלה בעבירות החמורות ביותר.

עורך דין תעבורה מומלץ - איך לבחור ?

משרד עורכי דין לתעבורה מטפלים במגוון עבירות בתחום תעבורה בכל רחבי הארץ, מהקלות ועד החמורות ביותר בספרי החוקים. ניסיון בייצוג נאשמים בבתי המשפט לדיני תעבורה בכל הארץ.

כל נהג במדינת ישראל עלול להגיע יום בהיר אחד, לבית דין לתעבורה, עקב עבירת תעבורה המחייבת העמדה לדין ויזדקק לשירותי עורך דין תעבורה מומלץ באזור המגורים שלו.

במצבים מסוג זה, ישנה חשיבות רבה לפנייה לייעוץ עם עורך דין תעבורה שבאמתחתו הידע המשפטי הדרוש כדי לחלץ אתכם מהתסבוכת, או לכל הפחות להמתיק ולו במעט את גזר הדין.

מהו עורך דין תעבורה ואיזו הסמכה יש לו ?

עורך דין תעבורה הוא אדם המורשה לעסוק בעריכת דין ולתת ייעוץ משפטי, אשר למד משפטים וקיבל הסמכה מתאימה ממוסד רשמי בישראל, לעוסק במשפט הפלילי, עם התמחות באופן ספציפי בדיני תעבורה.

עו”ד תעבורה מעניק סיוע וליווי משפטי לנהגים עוברי אורח הנחשדים או נאשמים בביצוע עבירות תנועה מסוגים שונים, גם במקרים שבהם העבירה אינה מובילה לפגיעה בגוף או ברכוש.

איך לבחור עורך דין תעבורה מומלץ ?

עורך דין תעבורה בקיא בחקיקה, מיומן ובעל ניסיון בייצוג נהגים בעבירות תנועה חמורות אשר יש מאחוריו הרבה תיקים מוצלחים ולקוחות מרוצים וממליצים, הוא נחשב לעורך דין תעבורה מומלץ.

חשוב לדעת כי עורך דין המתמחה בדיני תעבורה תמיד חייב להיות מעודכן בכל השינויים והעדכונים השוטפים של החקיקה החלים מעת לעת, וזאת מעבר להכרות המעמיקה עם פקודת התעבורה.

עורך דין תעבורה מומלץ אמור להעניק לכם תחושת ביטחון, את ההכוונה הנדרשת ולהשיג עבורכם את התוצאה הטובה ולצמצם את העונש בפסק הדין שיתקבל.

באילו סוגי עבירות מטפל עורך דין תעבורה ?

עורך דין תעבורה מייעץ ומייצג בעבירות תעבורה או בשמן הנוסף עבירות תנועה, נהגים החשודים בביצוע עבירת תנועה או נאשמים.

עבירות התעבורה הנפוצות ביותר המצדיקות פניה לעורך דין תעבורה:

נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, אי ציות לתמרור עצור, נסיעה ברמזור אדום, שימוש בטלפון נייד במהלך הנהיגה, חציית קו הפרדה רצוף, תאונה בה נפגע נהג אחר, פגיעה בהולך רגל ועוד.

האם עו”ד תעבורה יכול לעזור לי לבטל קנס תעבורה ?

בהרבה מקרים, בעבירות תנועה קלות, מקבלים קנס עם או בלי נקודות שנצברות והדרך הפשוטה היא לשלם את הקנס באופן עצמאי. אבל, אם אתם סבורים שהקנס ניתן לכם שלא בצדק, אז אתם יכולים לבחור לא לשלם את הקנס ולבקש להישפט בבית דין לתעבורה בגין העבירה ולהוכיח את חפותכם. במידה ובחרתם באפשרות להישפט, מומלץ לקבל ייעוץ מעורך דין תעבורה לבחינת הסיכויים שלכם ועל מנת לשפר את הסיכויים לכך שהקנס יבוטל.

הואשמתם בעבירת תנועה כלשהי ואתם זקוקים לסיוע של עורך דין? יש לכם שאלה משפטית? פנו אלינו

באילו תיקי תעבורה מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה ?

ישנן הרבה עבירות תעבורה שמוגדרות בחוק כחמורות והענישה כנגדן אינה גוררת קנס בלבד, אלא מסכנת את הנהג בצבירה של נקודות הנרשמות לחובתו, יכולים לשלול את רישיון הנהיגה שלו לתקופה ארוכה ואף יכול להגיע למאסר בפועל. מקרים אלו ואחרים עלולים מחייבים טיפול מידי ע”י עורך דין תעבורה.

להלן חלק מהדוגמאות לעבירות תעבורה שמוגדרות כחמורות שבהן עולה הצורך לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מבעוד מועד, אחרת הנהג הנאשם מסתכן באובדן רישיונו /או בתקופת מאסר בפועל.

  1. נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים – אלה עבירות תעבורה מהחמורות ביותר בחוקי המשפט בישראל, ולכן אם נאשמתם בעבירה מסוג זה מומלץ להסתייע בשירותי עורך דין המתמחה בדיני תעבורה.
  2. נהיגה במהירות מופרזת – נסיעה במהירות שהיא מעל המהירות המותרת בחוק בדרך עירונית או בינעירונית, מהווה סכנה הן לנהגים אחרים בכביש והן להולכי רגל. לכן, נהג שנאשם בעבירה בגין נהיגה במהירות מופרזת עומד בפני דוחות מהירות, קנסות וצבירת נקודות.
  3. נהיגה בזמן פסילת רישיון – נהג שהורשע בביצוע עבירת תעבורה ושללו ממנו את רישיון הנהיגה שלו לפרק זמן מוגדר, ובזמן הפסילה הוא בוחר במודע לעלות על הרכב ולנהוג, הוא צפוי לקבל עונש של מאסר בפועל עד שלוש שנים ו/או קנס מוגדל והוא אף עלול לאבד את רישיונו לצמיתות.
  4. נהיגה ללא ביטוח רכב – נהג שנסע ברכבו ללא ביטוח חובה בתוקף לא רק מבצע עבירה פלילית ומסתכן בקנס כספי משמעותי ושלילת רישיון הנהיגה, אלא גם עלול לגרום להשלכות כלכליות קשות ביותר במידה והיה מעורב בתאונת דרכים ללא ביטוח חובה (תשלום הכספים שחברת הביטוח שילמה לנפגעים).
  5. נהיגה בקלות ראש –היא עבירת תעבורה כללית המוסדרת בסעיף 62 (2) לפקודת התעבורה וניתן להחילה על מספר רב של מצבים והמכנה המשותף ביניהם הוא קלות דעת, אדישות, זלזול, רשלנות או אי אכפתיות מצד הנהג. במקרים של תאונת דרכים עבירה זו מחייבת שלילת רישיון נהיגה בפועל לתקופת מינימום של 3 חודשים.
  6. תאונות דרכים עם נפגעים – תאונה עם נפגעים של ממש (בה נפגע אדם כלשהו) מחייבת בפסילת רישיון הנהיגה למשך שלושה חודשים, ללא תלות לסוג העבירה שהנהג הורשע בה והיקף הפגיעה.

אם מדובר על אחת מעבירות התעבורה שהוזכרו לעיל, חשוב לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות עם עורך דין תעבורה, כדי להקדים תרופה למכה. זכרו כי ייצוג ע”י עורך דין תעבורה יכול להציל את רישיון הנהיגה שלכם, להפחית קנסות ונקודות, לבטלן ואף להביא לזיכוי מלא, לכן לא מומלץ להגיע לבית הדין לתעבורה ללא ייצוג משפטי הולם.

כיצד עורך דין תעבורה יכול לצמצם את העונש לנהג שביצע עבירת תנועה ?

לאחר בחינת מקרה הנסיבות שלך, עורך דין תעבורה ילמד את התיק וידע אילו ראיות ונסיבות ראוי להדגיש על מנת להפחית מחומרת גזר הדין שבית הדין יפסוק כלפיך במידה ותורשע. בכך הוא מוביל לצמצום הנזקים בסעיפי האישום במידת האפשר עד לתוצאה הטובה ביותר.

עורך דין תעבורה מנוסה אשר בקיא ומכיר את החוק ודיני התעבורה על בורים יוכל לוודא כי העונש המירבי שיופעל כלפיכם בתור נאשמים בעבירות תנועה יהיה נמוך ככל האפשר בהתאם לסוג העבירה והנסיבות הפרטניות של העבירה ושל הנהג, תוך הסתמכות על תקדימים משפטיים קודמים מתחום התעבורה שנלקחים בחשבון בעת מתן גזר דין.

מדוע חשוב לפנות להתייעצות עם עורך דין בהקדם האפשרי ?

חשוב לדעת, כי לאור ריבוי תאונות הדרכים בכבישים בארץ המגמה של בתי המשפט לתעבורה הינה להחמיר מאוד בענישה עם נהגים, ולכן במידה ונקלעתם למצב שאתם נאשמים באחת מהעבירות תעבורה שצוינו לעיל, מומלץ ואף חובה לפנות להתייעצות מול עורך דין תעבורה הבקיא בתחום בהקדם האפשרי, וכמובן להתייצב אתו לכל דיון על מנת לוודא ולהבטיח את הטיפול המקצועי והטוב ביותר בתיק. הדבר יהיה נכון לכל תיק תעבורה, מהעבירות הקלות יחסית ועד לעבירות תנועה מהחמורות ביותר שיש בפקודת התעבורה.

לסיכומו של עניין

עורך דין תעבורה מנוסה ובקיא בכל החוקים והתקנות בדיני התעבורה, ידע לייעץ ולפעול על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורכם. עורך דין מקצועי יכול להפחית משמעותית את הענישה לנהגים הנאשמים בעבירות תנועה חמורות. לפעמים ניתן למצוא את עצמכם במצבים קשים שלא תוכלו לפתור אותם בעצמכם. מומלץ, שלא להמתין לרגע האחרון, על מנת שניתן יהיה לבצע הערכת מצב ולדאוג למצות את זכויותיכם על הצד הטוב ביותר.

נתפסת על מהירות, רמזור אדום, נהגת ללא רישיון או תחת השפעת אלכוהול ? הרישיון שלך בסכנה.
אל תתמודדו לבד! צרו קשר עם עורך דין תעבורה מומחה שיוכל לעזור (ייעוץ חינם ללא התחייבות)

עבירות תעבורה - כל מה שחשוב לדעת

הדברים החשובים שחשוב וכדאי לדעת בנושא עבירות תנועה

רובנו מבלים על הכביש מספר שעות בכל יום, בין אם בענייני עבודה ובין אם לצרכים פרטיים. הנסיעות יכולות להיות קצרות בתוך העיר או נסיעות ארוכות, הן יכולות להיות בכל מיני שעות במהלך היממה. יש שעות פחות עמוסות ויש שעות שבהן הכביש עמוס במכוניות שאיננו תמיד בטוח וידידותי לנהגים ולסובבים. בישראל עבירות תעבורה נפוצות מאד בקרב נהגים וישנן הרבה סיבות לכך. לפעמים ההשפעה של מצב הכבישים והתשתיות, לפעמים האקלים החם, ולפעמים זה הגורם האנושי או אופיים של הנהגים.

מהם העונשים בגין עבירות תנועה

בכל שנה לשכות תביעות תעבורה בארץ מטפלות באינספור תביעות בתחום התעבורה. תביעות אשר מוגשות על ידי עורכי דין מכל הארץ המתמחים בתחום התעבורה, המייצגים את הנהגים הנאשמים בעבירות התעבורה מכל מיני סוגים החל מדו”ח על חניה, אי ציות לתמרור ועד לתביעות יותר משמעותיות כגון נהיגה ללא רישיון, נהיגה בשכרות וכיוצ”ב. מעבר לפגיעה בנהגים עצמם ,עבירות תעבורה עשויות לפגוע בבטיחותם של נהגים אחרים האחרים וכן של עוברי אורח(הולכי רגל). העונשים בגין עבירות תנועה נקבעים בהתאם למידת החומרה של העבירה, ויכולים להתבטא כקנסות כספיים, נקודות תעבורה שמצטברים, שלילת רישיון ואפילו מאסר בפועל אשר ניתנים על עבירות תנועה חמורות ביותר אשר בית המשפט לא מקל ראש,וביניהם כאשר נתפס הנהג נוהג ללא רישיון נהיגה, נהיגה בזמן פסילת רישיון, נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול וגרימת תאונת דרכים.

מקרים של עבירות תעבורה חמורות, מצדיקות פנייה לעורך דין המתמחה בתחום זה, ובקיא בכל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות, מכיר היטב את הפסיקות בנושא ומנוסה בייצוג נתבעים בצורה הטובה ביותר.

ייעוץ של עורך דין מומחה לתעבורה

כאשר רוצים לקבל ייעוץ מעורך דין חשוב לוודא כי ברשותו הידע והניסיון הנדרשים לטיפול בתיקי תעבורה. ישנם הרבה מקרים די מורכבים, בגלל סוג העבירה או מצבו של הנהג הנתבע המעורבים בעבירה, ונדרש טיפול וייצוג של עורך דין מקצועי ומנוסה. טיפול ע”י עורך דין מקצועי הבקיא בתחום דיני התעבורה יכול לעשות את כל ההבדל בין הצלחה לכישלון (לדוגמה יכול להיות הבדל בין שלילת רישיון לתקופה של חצי שנה לבין מאסר בפועל).

הואשמתם בעבירת תנועה כלשהי ואתם זקוקים לסיוע של עורך דין? יש לכם שאלה משפטית? פנו אלינו

זקוקים לייעוץ מקצועי? >> השאירו פרטים ועורך דין מומחה לתעבורה יחזור אליכם בהקדם!

דוחות תנועה ועבירות תעבורה - שאלות נפוצות

נהג אשר קיבל דוח תנועה מסוג תשלום קנס יכול לבחור בין שלוש אפשרויות:

  1. לשלם במזומן תוך 90 ימים מיום המצאת הדוח את סכום הקנס שנקבע לעבירה על פי החוק.
  2. להגיש בקשה להישפט תוך 90 ימים מיום המצאת הדוח.
  3. להגיש בקשה לביטול הודעת תשלום הקנס מהעילות הקבועות בחוק תוך 30 יום מיום המצאת הדוח.

אזרח שהיה מעורב בתאונת דרכים ובוחן משטרתי לא טיפל בשטח בתאונה, יכול למסור הודעה בתחנת המשטרה באזור מגוריו או במרכז שרות לאזרח של אגף התנועה המקומי.

בהגעתכם לתחנת המשטרה על מנת לדווח על תאונת דרכים (נזק בלבד או עם נפגעים), חייבים להמציא במעמד הדיווח את המסמכים הבאים, לצורך פתיחת תיק חקירה:
  • רישיון רכב (מקור + צילום).
  • פוליסת ביטוח (מקור + צילום).
  • רישיון נהיגה (מקור + צילום).
  • טופס שחרור ממיון/תעודה רפואית מקופת חולים (צילום) - במידה ונזקקו לטיפול רפואי.

כמעט בכל סוגיה משפטית יהיה נכון לקבל ייעוץ משפטי, אך בכל הנוגע לעבירות תעבורה, חשוב להבחין בין מקרה שבו מומלץ לבין מקרה שבו הכרחי לקבל ייעוץ עורך דין תעבורה. לדוגמה, אם מדובר על קנס כספי נמוך אשר אינו מלווה בנקודות תעבורה, אז אפשר להתייעץ עם עורך דין טרם תשלום הקנס ואולי זה יעזור להפחית אותו או לא לשלם כלל, אך לא ייגרם לכם נזק אם לא תעשו כן. אולם, כאשר מדובר בעבירות הנושאות עונשים משמעותיים כגון צבירת נקודות או אפשרות לשלילת רישיון נהיגה ובוודאי מאסר, אתם חייבים לקבל ייעוץ וייצוג משפטי מעורך דין מומחה בדיני תעבורה.

עורך דין תעבורה בקיא בחקיקה, מיומן ובעל ניסיון בייצוג נהגים בעבירות תנועה חמורות אשר יש מאחוריו הרבה תיקים מוצלחים ולקוחות מרוצים וממליצים, הוא נחשב לעורך דין תעבורה מומלץ.
חשוב לדעת כי עורך דין המתמחה בדיני תעבורה תמיד חייב להיות מעודכן בכל השינויים והעדכונים השוטפים של החקיקה החלים מעת לעת, וזאת מעבר להכרות המעמיקה עם פקודת התעבורה.
עורך דין תעבורה מומלץ אמור להעניק לכם תחושת ביטחון, את ההכוונה הנדרשת ולהשיג עבורכם את התוצאה הטובה ולצמצם את העונש בפסק הדין שיתקבל.

עורך דין תעבורה הוא אדם המורשה לעסוק בעריכת דין ולתת ייעוץ משפטי, אשר למד משפטים וקיבל הסמכה מתאימה ממוסד רשמי בישראל, לעוסק במשפט הפלילי, עם התמחות באופן ספציפי בדיני תעבורה.

עו"ד תעבורה מעניק סיוע וליווי משפטי לנהגים עוברי אורח הנחשדים או נאשמים בביצוע עבירות תנועה מסוגים שונים, גם במקרים שבהם העבירה אינה מובילה לפגיעה בגוף או ברכוש.

עורך דין תעבורה מייעץ ומייצג בעבירות תעבורה או בשמן הנוסף עבירות תנועה, נהגים החשודים בביצוע עבירת תנועה או נאשמים.

עבירות התעבורה הנפוצות ביותר המצדיקות פניה לעורך דין תעבורה:

נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, אי ציות לתמרור עצור, נסיעה ברמזור אדום, שימוש בטלפון נייד במהלך הנהיגה, חציית קו הפרדה רצוף, תאונה בה נפגע נהג אחר, פגיעה בהולך רגל ועוד.

בהרבה מקרים, בעבירות תנועה קלות, מקבלים קנס עם או בלי נקודות שנצברות והדרך הפשוטה היא לשלם את הקנס באופן עצמאי. אבל, אם אתם סבורים שהקנס ניתן לכם שלא בצדק, אז אתם יכולים לבחור לא לשלם את הקנס ולבקש להישפט בבית דין לתעבורה בגין העבירה ולהוכיח את חפותכם. במידה ובחרתם באפשרות להישפט, מומלץ לקבל ייעוץ מעורך דין תעבורה לבחינת הסיכויים שלכם ועל מנת לשפר את הסיכויים לכך שהקנס יבוטל.

ישנן הרבה עבירות תעבורה שמוגדרות בחוק כחמורות והענישה כנגדן אינה גוררת קנס בלבד, אלא מסכנת את הנהג בצבירה של נקודות הנרשמות לחובתו, יכולים לשלול את רישיון הנהיגה שלו לתקופה ארוכה ואף יכול להגיע למאסר בפועל. מקרים אלו ואחרים עלולים מחייבים טיפול מידי ע"י עורך דין תעבורה.

להלן חלק מהדוגמאות לעבירות תעבורה שמוגדרות כחמורות שבהן עולה הצורך לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מבעוד מועד, אחרת הנהג הנאשם מסתכן באובדן רישיונו /או בתקופת מאסר בפועל.

  1. נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים – אלה עבירות תעבורה מהחמורות ביותר בחוקי המשפט בישראל, ולכן אם נאשמתם בעבירה מסוג זה מומלץ להסתייע בשירותי עורך דין המתמחה בדיני תעבורה.
  2. נהיגה במהירות מופרזת – נסיעה במהירות שהיא מעל המהירות המותרת בחוק בדרך עירונית או בינעירונית, מהווה סכנה הן לנהגים אחרים בכביש והן להולכי רגל. לכן, נהג שנאשם בעבירה בגין נהיגה במהירות מופרזת עומד בפני דוחות מהירות, קנסות וצבירת נקודות.
  3. נהיגה בזמן פסילת רישיון – נהג שהורשע בביצוע עבירת תעבורה ושללו ממנו את רישיון הנהיגה שלו לפרק זמן מוגדר, ובזמן הפסילה הוא בוחר במודע לעלות על הרכב ולנהוג, הוא צפוי לקבל עונש של מאסר בפועל עד שלוש שנים ו/או קנס מוגדל והוא אף עלול לאבד את רישיונו לצמיתות.
  4. נהיגה ללא ביטוח רכב – נהג שנסע ברכבו ללא ביטוח חובה בתוקף לא רק מבצע עבירה פלילית ומסתכן בקנס כספי משמעותי ושלילת רישיון הנהיגה, אלא גם עלול לגרום להשלכות כלכליות קשות ביותר במידה והיה מעורב בתאונת דרכים ללא ביטוח חובה (תשלום הכספים שחברת הביטוח שילמה לנפגעים).
  5. נהיגה בקלות ראש –היא עבירת תעבורה כללית המוסדרת בסעיף 62 (2) לפקודת התעבורה וניתן להחילה על מספר רב של מצבים והמכנה המשותף ביניהם הוא קלות דעת, אדישות, זלזול, רשלנות או אי אכפתיות מצד הנהג. במקרים של תאונת דרכים עבירה זו מחייבת שלילת רישיון נהיגה בפועל לתקופת מינימום של 3 חודשים.
  6. תאונות דרכים עם נפגעים - תאונה עם נפגעים של ממש (בה נפגע אדם כלשהו) מחייבת בפסילת רישיון הנהיגה למשך שלושה חודשים, ללא תלות לסוג העבירה שהנהג הורשע בה והיקף הפגיעה.

אם מדובר על אחת מעבירות התעבורה שהוזכרו לעיל, חשוב לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות עם עורך דין תעבורה, כדי להקדים תרופה למכה. זכרו כי ייצוג ע"י עורך דין תעבורה יכול להציל את רישיון הנהיגה שלכם, להפחית קנסות ונקודות, לבטלן ואף להביא לזיכוי מלא, לכן לא מומלץ להגיע לבית הדין לתעבורה ללא ייצוג משפטי הולם.

לאחר בחינת מקרה הנסיבות שלך, עורך דין תעבורה ילמד את התיק וידע אילו ראיות ונסיבות ראוי להדגיש על מנת להפחית מחומרת גזר הדין שבית הדין יפסוק כלפיך במידה ותורשע. בכך הוא מוביל לצמצום הנזקים בסעיפי האישום במידת האפשר עד לתוצאה הטובה ביותר.

עורך דין תעבורה מנוסה אשר בקיא ומכיר את החוק ודיני התעבורה על בורים יוכל לוודא כי העונש המירבי שיופעל כלפיכם בתור נאשמים בעבירות תנועה יהיה נמוך ככל האפשר בהתאם לסוג העבירה והנסיבות הפרטניות של העבירה ושל הנהג, תוך הסתמכות על תקדימים משפטיים קודמים מתחום התעבורה שנלקחים בחשבון בעת מתן גזר דין.

חשוב לדעת, כי לאור ריבוי תאונות הדרכים בכבישים בארץ המגמה של בתי המשפט לתעבורה הינה להחמיר מאוד בענישה עם נהגים, ולכן במידה ונקלעתם למצב שאתם נאשמים באחת מהעבירות תעבורה שצוינו לעיל, מומלץ ואף חובה לפנות להתייעצות מול עורך דין תעבורה הבקיא בתחום בהקדם האפשרי, וכמובן להתייצב אתו לכל דיון על מנת לוודא ולהבטיח את הטיפול המקצועי והטוב ביותר בתיק. הדבר יהיה נכון לכל תיק תעבורה, מהעבירות הקלות יחסית ועד לעבירות תנועה מהחמורות ביותר שיש בפקודת התעבורה.

מלאו טופס צור קשר מהיר ועורך דין תעבורה מומחה יחזור אליכם בהקדם

נתפסת על מהירות, רמזור אדום, נהגת ללא רישיון ? צור קשר עם עורך דין תעבורה מנוסה שיעזור לך.

מה אנשים מחפשים בתחום תעבורה במקרים של עבירות ודוחות תנועה וזקוקים לייעוץ או ייצג משפטי:

עורך דין תעבורה | עורך דין עבירות תנועה | עורך דין נהיגה בשכרות | עורך דין דיני תעבורה | עורך דין נהיגה תחת השפעת אלכוהול | עורך דין דוחות תנועה | עורך דין דוחו”ת תעבורה | עורך דין תביעות תעבורה| עורך דין נהיה ללא רישיון | עורך דין לענייני תעבורה | עורך דין מומלץ בתעבורה | עורך דין לתביעות תעבורה | המלצה על עורך דין תעבורה |  עורך דין ייצוג בבית משפט לתעבורה | עורך דין נהיגה בזמן פסילה | עורך דין נהגים חדשים | עורך דין ייצוג נפגעי תאונות דרכים | עורך דין מייצג מול משטרה | עורך דין קנסות ודוחות | ייעוץ משפטי לפני חקירה | עו”ד שלילת רישיון | עורך דין מצלמות מהירות | עורך דין פסילה מנהלית | עורך דין נהיגה בשלילה | משרד עורך דין מתמחה בתעבורה | עורך דין ביטול קנסות | משרדי עורכי דין לענייני תעבורה | עורך דין תעבורה במרכז | עורך דין תעבורה בצפון | עורך דין תעבורה בירושלים | עורך דין תעבורה בקריות | עורך דין תעבורה תותח | עורך דין תעבורה תל אביב
4.8/5

פריסת כל המצלמות מהירות בישראל

מפה בזמן אמת: לפניכם פריסת כל המצלמות מהירות בכבישים ובצמתים שנבחרו לצורך צילום עבירות מהירות מופרזת או מעבר באור אדום, מתוך האתר של משרד הפנים.

לאחר ביצוע העבירה, התצלום מועבר באופן אוטומטי למרכז השליטה ובקרה, בו התצלום עובר בקרה אנושית על-ידי שוטר ולאחר אישורו מופק הדו”ח. התהליך הוא מהיר ויעיל ובתוך 96 שעות נשלח לביתו של הנהג דו”ח תנועה הכולל את תצלום העבירה.

מאמרים אחרונים בנושא תעבורה

בלוגדיני תעבורה

עורך דין תעבורה במרכז

עורך דין תעבורה במרכז גם אם נהגת בשלילה נהגת במהירות מופרזת נהגת בשכרות נהגת תחת השפעת סמים בזמן נהיגה השתמשת בטלפון היית מעורב בתאונת דרכים נהגת ללא רישיון אפשר לעזור לך! תוכן עניינים | ניווט מהיר עורך דין תעבורה יכול לדאוג לך לשקט נפשי בכל נושאי דיני התעבורה מול רשויות …

המשך קריאה ←
בלוגדיני תעבורה

עורך דין תעבורה מומלץ ⚖️ שאלות נפוצות וייעוץ חינם

עורך דין תעבורה – ייעוץ ראשוני חינם תוכן עניינים | ניווט מהיר   עורך דין תעבורה – תחומי התמחות מרכזיים     נהיגה בשכרות נהיגה בשכרות או נהיגה בהשפעת אלכוהול, עלולה לסכן את הנוהג ומשתמשי דרך אחרים ולכן נחשבת לעבירת תנועה חמורה בישראל וברוב מדינות העולם.     מהירות מופרזת …

המשך קריאה ←
שאלות נפוצות בנושא נזקי גוף, דיני נזיקין ופיצויים
בלוגדיני תעבורה

דיני תעבורה, עבירות תנועה, דוחות – שאלות נפוצות וייעוץ משפטי

מידע משפטי – דיני תעבורה / עבירות תנועה / דוחות תנועה תוכן עניינים | ניווט מהיר מה כוללים דיני תעבורה דיני תעבורה הינו נושא מתחום המשפט הפלילי, והם קובעים את דרכי האכיפה והטיפול בכל הקשור לעבירות שבוצעו על חוקי התנועה. דיני תעבורה בישראל. פקודת התעבורה בישראל היא זאת שמסדירה את …

המשך קריאה ←

אזורי שרות - עורכי דין תעבורה

עורך דין תעבורה במרכז
עורך דין תעבורה בתל אביב
עורך דין תעבורה בחולון
עורך דין תעבורה ברחובות
עורך דין תעבורה בראשון לציון
עורך דין תעבורה לוד
עורך דין תעבורה רמלה

עורך דין תעבורה בצפון
עורך דין תעבורה בחיפה
עורך דין תעבורה בקריות
עורך דין תעבורה בצפת
עורך דין תעבורה בנהריה
עורך דין תעבורה בעכו
עורך דין תעבורה בכרמיאל
עורך דין תעבורה בעפולה
עורך דין תעבורה בטבריה
עורך דין תעבורה בקריית שמונה

עורך דין תעבורה בירושלים

עורך דין תעבורה בדרום
עורך דין תעבורה באשקלון
עורך דין תעבורה באשדוד
עורך דין תעבורה בבאר שבע
עורך דין תעבורה אילת

עורך דין תעבורה בשרון
עורך דין תעבורה בנתניה
עורך דין תעבורה בחדרה
עורך דין תעבורה בקיסריה

יחידות תביעות התעבורה ברחבי הארץ ודרכי יצירת קשר איתן

בתי המשפט לתעבורה - סרטון וידאו של הרשות השופטת

בית משפט לתעבורה דן בעבירות המוגדרות בפקודה ותקנות התעבורה ופקודת הביטוח לרכב מנועי. בית משפט זה מהווה ערכאת ערעור על החלטת קצין משטרה לשלול לנהג את רישיונו מנהלתית או לאסור שימוש ברכב בשל עבירת תנועה. בית המשפט לתעבורה, הינו הערכאה הראשונה, וערעורים על החלטותיו יוגשו לבית משפט מחוזי.

קישור לאתר הרשות השופטת:

https://www.gov.il/he/departments/topics/traffic_courts/govil-landing-page

 

Scroll to Top
דילוג לתוכן